FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Czy wasz pellet jest wysokiej jakości?
Nasza oferta obejmuje jedynie pellet o najwyższej jakości potwierdzonej odpowiednimi certyfikatami. Od wielu lat specjalizujemy się w dostawach pelletu, dzięki czemu nasza wiedza i doświadczenie przekłada się na wysoką jakość produktów. Produkty Captain Pellet cieszą się dużym zainteresowaniem i uznaniem wśród odbiorców.
Czy dostawa jest bezpłatna w całej Polsce?
Oferujemy bezpłatną, bezpośrednią dostawę na terenie całej Polski, bez względu na ilość zamówionych produktów. Klient nie ponosi więc dodatkowych kosztów związanych z wysyłką i dowozem zamówionego towaru. Zakupy są dzięki temu wygodne, ponieważ klient nie musi się martwić o przesyłkę i jej koszty, która pozostaje po naszej stronie.
Jak pakowany jest pellet?
Pellet pakowany jest w wytrzymałe, trwałe worki o pojemności 15 kg. Opakowania te cechuje wysoka odporność na wszelkie przebicia i przetarcia. Pakowany w ten sposób pellet jest łatwy w transporcie i przechowywaniu oraz odporny na działanie czynników atmosferycznych.
Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?
Czas oczekiwania na otrzymanie towaru obejmuje czas realizacji zamówienia przez producenta oraz czas dostarczenia zamówienia przez przewoźnika. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w jak najkrótszym czasie. Czas realizacji w naszym sklepie wynosi maksymalnie 3 dni robocze. Gwarantujemy błyskawiczną wysyłkę skompletowanego zamówienia. Czas od wysyłki do doręczenia nie powinien być dłuższy niż 24 godziny, jednakże nie możemy wykluczyć zdarzeń wydłużenia tego okresu, z przyczyn leżących po stronie przewoźnika. Dostawy w ramach zamówień w naszym sklepie realizowane są przez Pocztę Polską lub w przypadku dodatkowo płatnej dostawy – przez DB SCHENKER.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Istnieje możliwość odbioru osobistego pelletu w Połańcu. W przypadku wyboru własnego transportu oferujemy dodatkowy rabat przy zakupie.
Czy oferujecie sprzedaż hurtową?
Oferujemy sprzedaż hurtowych ilości pelletu. Osoby zainteresowane sprzedażą hurtową poprzez kontakt z naszym doradcą otrzymają indywidualną wycenę zamówienia.
Jak mogę zakupić pellet słonecznikowy?
Nasz pellet słonecznikowy można zakupić wyłącznie z odbiorem osobistym (dostępny jest wyłącznie luzem). W przyszłości planujemy wprowadzenie pelletu słonecznikowego również w opakowaniach.
Zużycie pelletu – od czego zależy?
Zużycie pelletu – od czego zależy?Data publikacji 11.05.2021Coraz więcej osób decyduje się na ogrzewanie domów pelletem. Jest to biomasa, która posiada naturalne pochodzenie i nie emituje zbyt wielu spalin. Stanowi doskonałą alternatywę dla gazu, oleju lub węgla....
Poznaj historię i tradycje palenia pelletem
Poznaj historię i tradycje palenia pelletemData publikacji: 08.04.2021Pellet jest dziś jednym z powszechniej stosowanych surowców grzewczych, jednak historia jego powstania nie jest zbyt długa. To odnawialne źródło energii zawdzięczamy poniekąd konfliktom na Bliskim...
Ekologiczne palenie pelletem bez dymu
Ekologiczne palenie pelletem bez dymuData publikacji 08.04.2021O tym, jak bardzo szkodliwy jest smog, a także jak wielkie żniwo zbiera każdego roku szczególnie w okresie grzewczym, mówi się na szczęście coraz więcej. Możemy więc liczyć na to, że wiedza na temat...
Zadzwoń do nas
+48 604 822 200
Wyślij zapytanie
Godziny otwarcia
pon. - pt. 9:00 - 17:00
Siedziba firmy
Rynek Kleparski 17 lok. 4
31-150 Kraków
Odbiór osobisty
ZNT Połaniec
28-230 Połaniec
+48 533 386 008